Z objęciem przez obecna dyrektor MDK-u Katarzynę Kaszubę media miały być lepiej informowane co do zbliżających się imprez. Miały być przesyłane bogatsze informacje, opisy ich dotyczące. Został powołany rzecznik prasowy. Jak jest?
Oto przykład ostatnio przesłanej informacji z MDK-u
„W załączniku plakat do VI rekonstrukcji bitwy pod Mławą oraz rekonstrukcji nalotu bombowego na Mławę
- plakat dotyczy warsztatów teatralnych
serdecznie proszę o zamieszczenie tej informacji na Państwa serwisach". Podobne informacje trafiają do redakcji w sprawie i innych imprez również tych zewnetrznych.
Gdy dyrektorem była Małgorzata Retkowska rzecznika prasowego nie było, a informacje były bogatsze (nie tylko miejsce i godzina imprezy, ale i opis), a co najważniejsze zestaw planu imprez na nadchodzący tydzień, czy miesiąc przesyłany był do redakcji co tydzień. Dziś nie dość, że informacje są takie jak przytoczyliśmy wyżej to czasami przysyłane są nawet tylko raz w miesiącu.
No cóż najwyraźniej mimo, że frekwencja na imprezach organizowanych obecnie przez MDK jest można powiedzieć delikatnie skromna, to władze tej jednostki zapewne uważają, że może imprez za specjalnie nie trzeba reklamować. A może chodzi o to, żeby oferty MDK-u nie reklamować?
A oto poniżej nadesłany plakat
KOMENTARZE
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.JEDNOCZEŚNIE UZYTKOWNICY ZAMIESZCZAJĄC KOMENTARZ OSWIADCZAJĄ, ŻE BIORĄ PEŁNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA TREŚCI UMIESZCZONE PRZEZ SIEBIE